Uczniowie klas IV- VI wzięli udział w konkursie na maskotkę programu ComeniusPartnerskie Projekty Szkół projektu pn „The World is Our Playground, Let’s Share Our Games”.
Uczestnicy konkursu mieli za zadanie wymyślić maskotkę oryginalną, niepowtarzalną, dowcipną, a jednocześnie łatwą do zapamiętania i kojarzącą się z projektem oraz uczestniczącymi w nim państwami. Wszystkie te wymagania spełniła praca Oskara Kimaka, ucznia klasy VI.
Zwycięski projekt został zaprezentowany na spotkaniu w Hiszpanii i stał się maskotką projektu.
REGULAMIN KONKURSU
Maskotka programu Comenius
Projektu „The World is Our Playground, Let’s Share Our Games”
realizowanego w Szkole Podstawowej w Długiem
I. Organizator konkursu
1. Organizatorami konkursu na opracowanie logo projektu jest Pani Gabriela Strzelczyk – koordynator projektu.
II. Cel i przedmiot konkursu
1. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu maskotki projektu.
2. Maskotka wykorzystywana będzie przez szkoły biorące udział w projekcie tj. Hiszpania, Węgry, Turcja, Polska i Wielka Brytanią do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, itp.
3. Konkurs trwać będzie od 02.09.2013r. do 20.09.2013r.
III. Warunki uczestnictwa w konkursie
1. W konkursie mogą brać udział uczniowie klas IV-VI naszej szkoły.
2. Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie.
3. Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie.
4. Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.
5. Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowej w Długiem.
6. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.
IV. Forma prezentacji pracy konkursowej
1. Prace można wykonać ręcznie lub korzystać z technik komputerowych.
2. Projekty konkursowe muszą spełniać następujące warunki:
· w swej treści projekt nie może zawierać elementów obraźliwych,
· maskotka musi być niepowtarzalna, oryginalna, dowcipna, łatwa do rozpoznania i zapamiętania,
· projekty powinny dawać możliwość wszechstronnego wykorzystania na wszelkich drukach firmowych, bilboardach, banerach, reklamach, gadżetach, rozmaitych formach przestrzennych itp.
· maskotka powinna być łatwo identyfikowana z projektem
6.Prace należy składać w estetycznej formie.
V. Miejsce i termin składania prac konkursowych
1. Prace należy składać do dnia 20.09.2013 r.
2. Prace konkursowe, nie spełniające wymagań, o których mowa w regulaminie konkursu,
nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej.
3. Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
4. Organizator nie zwraca prac.
VI. Kryteria oceny prac konkursowych
Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
1) zgodność projektu maskotki z tematyką projektu,
2) oryginalność
3) czytelność i funkcjonalność projektu maskotki,
4) estetyka wykonania projektu.
VII. Ocena prac konkursowych
1. Zwycięskie prace zostaną wybrane przez Komisję Konkursową, w składzie:
p. mgr Jolanta Krawczyk – nauczyciel
p. mgr Jolanta Nikody – nauczyciel
p. mgr Bernarda Furmańska – nauczyciel
VIII. Rozstrzygnięcie konkursu
1. W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłania zwycięzcę konkursu.
2. Dla zwycięzców przewidziane są nagrody.
3. Planowana data ogłoszenia wyników 27.09.2013
4. Wyniki zostaną zamieszczone na stronie szkoły www.spdlugie.strefa.pl